tisdag 25 augusti 2009

Tisdag..igen.


Tränade på Medley idag med min klass kompis Elin! :D
Körde på massa olika tränings redskap, om du fattar, och cyklade.
Så imorgon kommer träningsvärken. ;D
Skööönt! Eller inte när man ska ha brännboll med skolan.

Efter träningen vid fyra sprang jag och två klasskompisar sista biten (rätt så långt) till tåget.
Solen stekte, menar det! Den STEKTE oss i ansiktet där vi sprang trötta efter träningen och med en väska med kläder i och en data i den andra. xD
Fy fasiken vad svetten rann överallt. Det var många många folk på tåget, fanns en enstaka plats här och där.
Men kul att sätta sig bredvid en främling ba: -Hej! Jag luktar svett!
Nej, så vi satt oss vid dörren på golvet.

När jag kom fram så väntade Ida på mig. Vi gick hem till mej och satt i soffan och lyssnade på musik.
Pratade också om hur bra min skola är. ;)
Gick och köpte glass (a) åt (förlåt) ett halvt kilo var. haha <3
När vi kom hem igen hade mamma fixat mat. Men kunde knappt äta, var så mätt.

Ida gick hem då, kände att vi kunde vara mer en annan gng då jag kände mej lite fräschare och hade mer tid. :)

Nu ska jag bara chilla resten av kvällen. <3

Inga kommentarer: