måndag 17 augusti 2009

Första skoldagen

Det gick bra i skolan, satt och pratade igenom lite poäng planer och hur det läggs upp allting. Och jag blev då nämnd till "Dagens Hjälte"
För att han pratade om Skydd Säkerhet & Stylist klassernas idrott. Men han glömde Spa klassen. Så innan han började på nästa punkt så räckte jag upp handen och frågade och han utbrast att jag var dagens hjälte p.g.a av den frågan. (a)haha <3

Alla lärare verkade bra. Min favorit hittills är klar Ulf "Bizzo" Bizzozero
5 kvinnliga lärare och 2 manliga lärare (inkl. rektorn)

En kille hamnade i Spa klassen, min alltså. Stackare.. <3

Vill ni veta veckans meny? (a) Vill skryta lite..
Må: Kycklingbröstfilé Ala Diavola
Ti: Smörstek Tilapiafilé m. kryddiga färska champinioner.
On: Skinkstek m. morötter
To: -friluftsdag-
Fr: Flundrafilé kräftstjärtar.


Låter inte det mumsigt? ;)

Inga kommentarer: