onsdag 26 augusti 2009

Sovmorgon


Äntligen lite sovmorgon. Jag får ju gå upp sex om mornarna om inte tidigare annars.
Har tandläkar tid klockan 10.00 så kunde sova till nio om jag ville. Fast det gjorde jag inte. Gick och la mej vid 21.00-22.00 och vaknade runt 7.30-08.00 men låg i sängen till åtta. Då var jag utvilad
Sitter i sängen med datan i knät (fy fasiken vad skönt det är med bärbar data) och lyssnar på låtar från spotify. Det är allt möjligt från Green day till Sean Paul till Katy Perry.

Jag ber så mycket ursäkt till Sebastian som gick upp 06.28 för att kunna skriva god morgon till mej direkt när jag vaknat.
Glömde säga att jag hade tandläkar tid klockan 10.00 och att jag hade sovmorgon då. Förlåt.

Ne, nu blir det frulle!

Mumsmums på Emma! : * (Hon är dagens mumsmums)

Inga kommentarer: