måndag 10 augusti 2009

Måndag 10:e

Nu är jag hemma hos Mamma igen.
Har haft det väldigt skönt hos Pappa, hade också roligt i Fredags då det var tivoli och stånd och massa människor i Nyköping, gick runt där först med Emma & Alexandra.
Alexandra och jag åkte Joyride, tror jag den hette.
Snurr, Snurr & Snurr!!
Vid elva ungefär kom Anna och var med oss. :D Kilade runt lite, Emma & Alexandra skulle åka hem halv tolv. Och då gick Anna & Jag och mötte Linda och käkade på Kebab House. Eller Linda och Jag gjorde det.
TACK för maten, Linda.
Efter det gick Anna & Jag runt en timme till bara sen skildes vi åt.

Hade en myspysig kväll!!

Jag kan inte tänka mej att det är nästa Måndag som jag börjar i Norrköping! xD
Börjar klockan nio och slutar med lunch på Pappa-Grappa Pronova. (som vi i fortsättningen ska äta om dagarna. (Go friskola - Go friskola!)
På Tisdagen ska Eleverna & Personalen till Finspång till en frilufts anläggning och ha roligt tillsammans. :)
Sammanlagt är det 100 st elever på skolan.

Säkerhet & Skydd - 10 st
SPA - hälsa & friskvård - 18 st
Stylist - 72 st (indelat i tre klasser) Wöööw...


De två först veckorna ska vi vara Pronova, p.g.a ombyggning av lokalen/skolan.

Inga kommentarer: