torsdag 13 augusti 2009

Eskilstuna.

Igår var det en rolig kväll. Träffade först Sebastian som höll mej sällskap på Corner, hade inte ätit något i hela dagen. Så frukost/lunch/middag blev klockan fem på Corner. (a)
Senare gick jag till Anna och bytte kläder och skor och gick ner på stan, eller kom bara fram till bron när Karro sms:a och sa att vi skulle vänta på henne. Sen gick vi ner på stan.
Det var inte mycket folk ute, men kul att gå runt iaf.
Åkte SnurrSnurr TVÅ GÅNGER!! :D
Jag mådde illa efter andra gången. ;)
Men vi skulle ändå gå hem efter det. Karro följde med upp till Anna och vi satt vid köks bordet och pratade och åt kalla pannkakor med socker. Mums!!

Nu har Anna precis vaknat (12.30) Karin, hennes lilla syster väckte henne. :P
Medans Anna sov så har jag ätit frukost i lugn och ro, läst tidningen, duschat, sminkat mej och är redo för stan. ;) Få vänta på AnnaBanana bara. :)
Hänglås, kalender & någe slags tunna skor är mina köp idag!

Btw, denna data blir min på Onsdag. :D
(eller vet ej om knapparna blir vita knappar, men märket Apple Macbook blir det iaf

1 kommentar:

Emma sa...

SKA NI FÅ EN MAC DATOR?! :o <3