tisdag 21 juli 2009

Veckan själv med mam' <3


Ensam hemma från 14-21.Vad ska jag göra..?! :)
Orkar faktiskt inte göra något, man ska väl vila upp sig på lovet, eller?
Jag tycker jag är ganska utvilad.
Innan mamma åkte till jobbet skulle vi ha gjort pannkakor som vi skulle ätit i kväll.
Men glömde det, så jag ska göra det lagom till att hon kommer hem.
Sshh..! Det är hemligt! ;D
Ska få HEL KROPPS massage ikväll oxå. Oj, oj, oj vad skönt.

Nu är det ännu mindre dagar tills jag åker till Etuna! :D
Ska bli skönt att spendera tid på en utav mina bästa tjejer! <333
Gissa vilka som kommer gå upp tidigt och ta sköna morgon promenader, Johanna, jag kan ju ekeby/Hällby. ;)
(hoppas jag kan stanna mer än tre dagar)

Ne nu ska jag äta en billy's pan pizza (A)

1 kommentar:

johanna sa...

Det blir Wunderbart :D überskoj, och det hoppas jag också :) <3