onsdag 8 juli 2009

Dag me' Anna :D

Varit med Anna sen klockan 14.30 - 23:30.
Varit i hamnen hela dagen, eller först möttes vi i hamnen sen drog vi till stan och kolla runt lite. Köpte jordgubbar, honungs melon & Zingo. Gick hem och skar upp melonen och gick tbx till Mc Donalds för att äta lite. Blev en liten Chicken burgare.
Blev utskickade för att vi inte fick ha egen dricka där. (A)
Då gick vi till hamnen, satt oss vid lekparken på en bänk och åt jordgubbar & melon.
Sen gick vi runt, runt & runt. Ätit glass på "Ackne snurran", både Anna & jag var så stressade när vi skulle välja smak, så vi bara tog några utan att knappt tänka. xD
Min: Blådär & Melon
Anna: Blåbär & Kola (mjölkfri - smakade SKIT) XD

Sen kom Emma (plus familj) till hamnen så hälsade på henne (L)(L)(L)
Usch vad mycket jag saknar den tjejen.(L)
Men efter de så gick Anna & Jag..runt & runt, det var de ända vi gjorde. Kollade på bilar, hundar, raggare... :P
Ringde Danne o sa att han fick komma med pengar, byxor till A, linne till A.
Och plåster till Mej. (A)
Vi väntade typ.. En timme och en halv på honom.. :P
Sen när vi väl fick pengarna gick vi till Vipsen och åt hamburgare... MUMS !!!!
Då var klockan runt åtta - halv nio.
Spelade på Juke Box:en ;D

Allt från:
Markoolio - Reggea
The Boppers - Pretty Woman
Survivor - Eye of the tiger
Elvis - Hound dog
Akon - Don't matter
(och 4 låtar till)

BRA BLANDNING!! ;D


Sen skulle vi till Vallarna o sitta o lyssna på rock band. MEN..Det börjar såklart ös regna.
Så vi tog moppen hem till Mej och kollade på Musikalen.
Då insåg jag verkligen hur mycket jag saknar min Emma..!!

Inga kommentarer: