lördag 4 juli 2009

Små korta inlägg har blivit min grej typ. Allt blir så kort.
Men kanske de som är roligast, ist för att läsa ett låångt inlägg om allt o ingenting.

Vid fem åkte vi hem ifrån Anders och myste hemma ist. Fixade Nacho-tallrik och kollade på sommar krysset. Sen hyrde vi en film via telia's video butik på tv:n och vi tog en film, jag var inte så super på en film alls egentligen. Så lät de bestämma. De kollar just nu på den "magiska leksaks affären"
Den var väl inte sådär min favvo precis.
Jag känner mej mest trött och vill sova, men när jag väl...åh, nu fick jag sms av Jimmy, länge sen..typ..IAF när jag väl lägger mej i sängen så kan jag inte somna.. :(
Väldigt jobbigt. Ska hoppa i duschen nu..

(P.s Emma, säger som dej: Snart får jag egen bärbar data, så då blir det mer blogg inlägg) ;D

Fast när jag tänker efter så har jag bloggat mkt på senaste veckan, bara för att ja varit hos pappa, haft hans daat 24/7.

Inga kommentarer: