söndag 12 juli 2009

Ond dröm


Inatt drömde jag något riktigt jobbigt.
Det gick ett "virus" genom Sverige, en tjej som kom hem till en och högg med sina vassa tänder i ens hals. Då man blir en typ zombie, en naken, skallig, blodig zombie.
Jag gick hela dagen hemma och "väntade" på att hon skulle komma, det fanns inge ställe jag kunde rymma ifrån till. Sen på kvällen kom hon. Tsm med sin mor, en chinesisk kvinna. Hon hade såklart svart hår, men det var i pach (svaning)
Hon hade gröna ögon och var ibland en svart katt. Hon bytte ut min ring & sms - signal till jobbigt ljud.
För att plåga mej. Hon hann aldrig bita mej, jag hann vakna. Men allt var så jä*la jobbigt pscykiskt, bara gå o vänta på döden sådär..
Svårt o beskriva allt, men kort o gott: Jag gick o vänta på att jag skulle dö.

Inga kommentarer: