lördag 11 juli 2009

1. Lära mej mer yoga.

Det var jätte mysigt igår. Först var vi hos Kikki men vi satt på Julias rum tysta som möss. Liam sov.
Sen kom pappa upp och frågade om lite massage i nacken, och självklart fick han det.
Han fick på ryggen, fast denna gång fick jag ingen tjuga som vi fick när vi var små.
Kändes skönt att vi kontakt med Pappa igen.
Vid 9 skjutsade han hem oss och han åkte tillbaka, han ville inte det, men Kikki ville ha hjälp på morgon med Liam så, så blev det då.
När vi kom hem kollade Linnéa och jag på tv och satt vid datan.
Sen yogade jag/stretchade/sit-ups, så skönt.
Även om man inte gör så mycket så känner man att kroppen mår bättre. Så efter det gav jag massage på linnéas rygg/nacke och hon gav tillbaka på mej. På mej använde om Body lotion oxå, väldigt skönt sen när jag skulle lägga mej vid 2, men en avslappnad och mjuk rygg. Tv-radion stod på, på lugna låtar så avslappnande. Det var riktigt mys.

Inga kommentarer: