måndag 13 juli 2009

Idag var en skön dag, till Linnéa blev tjurig.
Hon & Jag gick ner på stan, kollade runt lite, tog en glass.
Gustaf hade sagt att han jobbade i teater parken, så tänkte överraska honom ;P
Linnéa & Jag gick och satt oss på en parkbänk och kollade på när Gustaf..och hans vän jobbade uppe på ställningen.
Hans vän, som jag tänkte "en vän, som ser bra ut.."
Det visade sej vara Ludde xD När jag o Gustaf var tsm så var han jämt med Ludde.
Jag, Anna, Gustaf & Ludde brukade vara.
Säger bara en sak: HAN HAR VERKLIGEN FÖRÄNDRATS!! :O



Sen började Linnéa fråga efter Magnus nr :S
Sen Hans lillebror's nr.
Sen Gustaf's nr.
OCH LUDDE'S nr.! :S


Jag sa till Henne att dom är mycket äldre än henne och dom är inte ens kompisar.
Då blev hon tjurig och gick snabbt iväg.
Där satt jag ensam i parken. Men det var rättså skönt.
Fast de blir lite för kallt efter haft suttit i skuggan en och en halv timme.
Så gick hemåt och nu lagar pappa mat. :)

Inga kommentarer: