fredag 17 juli 2009

Inte varit hemma på tre veckor på söndag.

Satt på vallarna idag en stund, skönt o komma bort från allt. Med ny bra musik i öronen, då är allt bra. Satt mej på gräset o titta ut mot lilla dammen. Solen gick nästan direkt i moln så jag satt där en timme bara för sen..var jag o kollade efter
Emma's (inte bort glömd, lovar) present. : *
Nu sitter jag ensam hemma, Big & Lil sis' är nere på stan.

Sitter o tänker lite på näst nästa vecka. E-tuna - here I and Johanna comes!!!!
Hon ska vara hundvakt i en vecka så jag ska med henne. :) Ska till bl.a Tuna Park och kolla lite.
Stan, träffa några (inte inräknat, men man träffar alltid någon)
Ett problem: Där vi ska vara om dagarna är i Ekeby, Junivägen. Där min mormor bor. :D Så ska smita dit o säga hej. (L)
Men iaf, har ingen cykel men kan ta sej fram o tillbaka till t.ex Tuna Park.
Får väl åka buss på nya sättet.. (Y)

PEPPELIPEPPPEPP, den du! ;D

Vecka 26: Helgen hos pappa.
Vecka 27: Veckan hos pappa, helgen landet/kholm
Vecka 28: Hela veckan hos pappa.
Vekca 29: Hela veckan hos pappa.
Vecka 30: Hela veckan hos Mamma.
Vecka 31: Måndag-Onsdag i Eskilstuna.
Vecka 32: Vecka hos pappa.

Ibland glömmer jag (faktiskt, ärligt) bort hur det ser ut hemma.

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha du är för gullig ;) Alltså det där med rouget ;P Du, jag är peppelipeppigpepparkakepepp x) Jag håller på och flummar (fruktansvärt trött. har inte sovit på ungefär ett dygn) Puss (L)