tisdag 8 september 2009

Tisdag!


Vilken skön dag. Haft kick boxning & styrka idag! Grymt jobbigt men grymt kul!
2 kickar
ner på golvet, göra en armhävning på knogarna med handskarna på.
3 krokar/slag
ner på golvet, göra en armhävning på knogarna med handskarna på.

Sen om o om igen & fort skulle det gå.
Gjort massa andra grejer, men denna var den...roligaste av dom.

Hade kost-lektionen idag också, intresant.
Och visste ni? Om två år kommer jag att vara utbildad simlärare (eller något jobb inom vatten, om ni förstår)
Det är bra de.

Tåget var inställd så fick åka buss hem idag, kom hem vid 17.00.
När jag kom hem försöker jag logga in på min spotify, men det gick inte.
Nehe..ne då bytte jag lösen..går inte heller.
Får väl skapa en ny, om det nu går.

Fick riktig mat hemma vid typ 17.30. GOTT!!

Inga kommentarer: