måndag 7 september 2009

Inte som alla andra Måndagar.

Sitter med hörlurarn på med hög musik och helt plötsligt börjar någon nysa (snorig nysning) och snuva i hörlurarna. Jävla (ursäkta språket) reklam om svin influensan på spotify! Jätte fräscht!


För övrigt sitter jag på massage bänken och chattar och väntar på att maten ska bli klar. Mums!
Ris och korvsnittar i typ brunsås med lök i. Det är gott!
Hade dock varit godare med potatis men ris går ju också.
Fast åt potatis i skolan idag så det gör inget. Man måste ju variera.
Måndagen har gått väldigt snabbt tycker jag, svenskan pratade vi mest om en sak och gjorde en sak två o två.
Engelskan..kommer jag inte ihåg.
På mentors tiden tog läraren och pratade med en o en i grupp rum om vad man satsar på för betyg och sånt.
Jag, Malin & Elin satt längst bort, så hon hann inte med oss idag. Så vi satt vid datan och hade super kul.
Sen var det matte, Elin & Jag hade..kul!


Medans jag satt på "min" sand-box vid perongen hade jag underbart sällskap. <33

Inga kommentarer: