måndag 2 november 2009

Hipp hurra!


Har sovit jätte skönt inatt, vaknade vid 10 och gick upp oh kollde på Rachel Ray. <3
Fixade te och rostade mackor och myste framför våra bästa år. Inte för att jag egentligen gillar det, men fanns inget annat på tv så fick bli det. :) Gick och duschade efter det och fixade iordning mig, ska nog ner på stan nu och kollar runt, ja det är ju snart jul.
Efter stan ska jag nog gå förbi rix video och sola lite. Det var länge sen.. typ i våras eller nått sånt.

Funderar på att stanna över natten och åka till Norrköping i morgon härifrån. Det är skönt att få en stund för sig själv, här finns inte problem, inget som påminner en om att göra saker.
T.ex garderoben = "Åh, vad ska jag ha på mig i morgon" eller
Köket = "just de, vad ska vi köpa för mat idag"
(ganska små saker det där, men det blir mycket när det är så många små saker som är överallt.)

Menar inte att det är jobbigt vara hemma, utan det är skönt att komma bort och vara ensam.

Ne, nu ska jag väl ut. Kram på er som läser min blogg!
(om det ens är någon som gör det)

2 kommentarer:

Sebastian Skog sa...

jag läser :D (oväntat va?!)

Linda sa...

Jag läser den alltid smygfis! puss <3