torsdag 22 oktober 2009

Jobbig morgon.

Vilken jobbig morgon! Inatt väckte mamma mig klockan 03.00 för att låna min mobil och kolla något på sitt kort. När jag fick tillbaka mobilen så satt jag i mitt kort och då nollställdes tiden helt
(brukar oftast inte göra det) så alarmet gick inte igång, så vaknade 07.05..

fort som fan gick jag upp, slänga på mig det första jag såg
(punk t-shirt och mjukis), packa väskan och iväg till tåget! Sen på tåget blir "kort kollaren" sur på mig för att mitt pendel kort hade tydligen gått ut den 20:e.
Men han sa inget mer, bara klaga och gick vidare. *pust*
(tjock och olycklig man)

Framme i Norrköping skulle jag vänta i en timme på bussen till Fingspång så gick till
Statoil och köpte frukost, gick på toa, tvättade bort gårdagens smink, rakade mig och bytte kläder. Jag slängde ner ansikts rengöringen och en hyvel i väskan innan jag gick.

Nu sitter jag och äter och har varvat ner helt.
Imorgon är det äntligen Fredag.

PUSS!!

Inga kommentarer: