måndag 19 oktober 2009

19/10 Måndag


Skön Måndag idag faktiskt. Vaknade upp skönt med Linda sovande på en madrass på mitt golv. Försökte att inte väcka henne, men var tvuungen att ha mina hörlurar, hoppas hon somnade om direkt. <3

Jag gick lite tidigare till tågstationen idag, satt och läste svenska boken och lyssnade på lugna favoriter. Mix Megapol på tåget och läste boken och när jag var i Norrköping blev det East FM, R'n'B låtar. Så morgonen börjar med lugn musik och avslutas med Party! ;)
haha, när man kommer till skolan så sitter Elin själv i skolan i klassrummet.

Skön dag är det idag: Diskuterade svensk boken i 30 minuter med min lärare och 4 andra elever, sen inte göra något speciellt fram till lunch, mentorstid i ca 70 minuter så ska jag göra en försäljning och service uppgift och sen på matten ska jag plugga till matte provet på Onsdag, känner att jag har koll på det. Skulle lyxa till dagen med varm choklad på förmiddagen, men så var muggarna slut (som vanligt.)

Inga kommentarer: