onsdag 27 maj 2009

Sola!

Jag solade topless nyss, så skönt!
Om det inte skulle blåst så mycket.
Men det blåste bara ibland, jag sa att jag skulle plugga..men jag ville sola medans solen ändå var uppe och gjorde någon nytta. Så jag ska ta o laga makaroner och se på tv..neeeej!
De håller på och fixa golvet i vardags rummet så tv är inte där.
Jag får väl..sitta här o äta mat. Plugga + Mat gå inte.
Solen tog faktiskt :D Jag näst intill hatar att kroppen blir lite brun men inte brösten och rumpan.
Och jag som är blek blek i vanliga fall. Inte kul..
Solarium kostar en massa om man ska sola en gång i veckan 40:-
Inte stora pengar EN gång men TVÅ och TRE: 40:- 80:- 120:- o.s.v
Så då kan jag lika gärna ligga i sängen o sola genom fönstret (öppet fönster) ;D

Och ingen ser in, fel vinkel. Bra va?! :D

Inga kommentarer: