tisdag 26 maj 2009

Födelsedag i dag!

Kolla solbrännan! Lite iaf, snöret längst ner i mitten, har varit knuten i nacken.
Så men ser ett svagt V där den varit, så lite bränd blir man..
Skönt med sol!! Låg i sjukhus parken ensam och solade i en timme.
Först de röda. Sen det bruna.
Och jag, Alex, Daniel & Madde ska bada o ev. spela mini golf på Torsdag!! ;D
Alla säger att det ska bli dåligt väder. *ta i trä*
Men vi hoppas på det bästa!
Fast när man badar när det regnar så känns vattnat varmare. Så det löser sej vilket som..

Min födelsedag har varit soft ;P Varmt o skönt väder, ingen svenska så vi slutade tjudo över ett. :D




VG VG VG VG VG VG VG VG VG :D Trodde jag skulle få G i musik. Det trodde jag verkligen.
Men VG blir det. Yeees!!

Om ni vill veta så har jag fått:
Kallsonger (hehehe)
100:- på Åhlens från ängeln Madelene <3
En bal klänning ifrån U.S.A från min bebisar Johanna & Emma <33
Och fejk töjnings ör-krummilur. :D :D

1 kommentar:

karro sa...

GRATTTIIIIIS BEBIS!
filåt att det blev lite sent ^^
Men älskar dig lika mkt i alla fall! <3