måndag 13 april 2009

Sommar nu!!


Lov lov underbara lov! INTE!
Shiiet vilket tråkigt lov, inget har hänt fan.
Var hos pappa halva lovet, ja, blev ju sjuk tisdagen.
Sen mådde jag ändå inte så super bra på Onsdagen och Torsdagen!
Helgen har bara flygit iväg sådär: *poff*

Så skola imorgon då, åh jag vill verkligen inte och ni tänker:
"Säg någin som vill?!"
Sant..

Längtar tills på Fredag, då jag åker till Nyköping igen. Ska nog försöka hinna vara med Gustaf, om han kan. Jag har alltid tid när jag är där, där händer det inte heller något.
Hände alltid saker där förut när Anna och Jag va typ hela tiden.

Vintern -06 Tillbringad tsm med Anna, Jimmy & "Dom andra" :*
Sommeren -07 Tillbringad tsm med Anna, Ludde & Gustaf. :*
Sk8 plan -07 Tillbringad tsm med Anna, Mackan & Percy.

Vintern 161206 <333333333>visst var det då vi..
" someone's calling you"?! :O

Inga kommentarer: