lördag 25 april 2009

Härligt Härligt

T.I.M

28 grader ute! :O
Shiiet, jag ska sola idag! :D Vi (mamma, jag & linnea) ska ut till Anders (mamma kille)
som bor i ett hus långt åt vishan, mellan k-holm & E-tuna.
Vi ska vara där i två timmar sen in till Staden och jag ska träffa T.I.M <333>
Det var hur länge som helst jag träffade honom, typ innan vintern.
Ska bli FETT mys! ;D



Ne, nu måste jag fortsätta göra iordning mej (fast jag är redan klar) men mamma och linnea segar som vanligt. Linnea satt vid datan fast jag sa att vi strax skulle åka, och mamma har legat o pratat med
Stora syster jätte länge, visst de pratade om Barnet.
Men sen pratade de om hur barn beter sej som små (mammas läxa)
Linda ville såklart prata med mamma, men vi skulle faktiskt iväg!
Aja, måste kila! Puss

Inga kommentarer: