torsdag 12 mars 2009

Sov hos min älsklings Emma Onsdags. <33
Tjockisar!! <33
Emma & Jag har vart värsta tjocka hela veckan:
  • Måndag: (inge gottgott)
  • Tisdag: Snickers efter idrotten & kvällen: nötter med choklad överdrag. Donken.
  • Onsdag: Paj på Donken, nötter m. choklad, ostbollar.
  • Middag med Emma: feta pommes, fet "Beaneis" sås med fet schnitzel.
  • Torsdag: Pommes i bowlinghallen. Sockerkaka på konserten.

Fy fabian! Frida inte tycka om detta.
Och i morgon ska familjen hälsa på Linda, blir säkert gottgott där oxå..oj oj oj.'
Jag brukar faktiskt inte äta så här mkt onyttigt, helgen som var, åt jag inge godis eller läsk alls.
*stolt*

Så ikväll ska jag plugga massa:

  • So (historia)
  • So (geografi/samhäll) konflikter i Angola.
  • Enelska (läsa bok)
  • Engelska (debatt artikel typ)

Snart får jag mina tv!! :D

Ahmen ska ta o göra lite läxor nu, nattinatt! <33

Inga kommentarer: