söndag 1 mars 2009

Lite mer mmh i livet!

mmmh.. ^^
Bara för att min mamma är kort
och har sätet långt fram. xP


Väntan på bilen.


Linnéas aborre.



Ser ut som ett öga.

Mamma & Linnéa.

Linnéa.


Syster Linnéa.

Haha, jag sa ju i bloggen innan att jag har väldigt tråkigt,
men den tråkigheten vände snabbt!
Mamma, Linnéa & jag åkte till Forssjö o gick ut på isen där, väldigt mysigt.
Sen träffade två killar en 25-årig kille & hans styvfar som satt pimpla i sjön, stod o snacka med dom.
Han 25-åringen hade fiskat sen han var 5 år, fatta 20 år! Coolt ^^
Fick testa o borra ett pimpel-hål o fiska i det.
Men fick ingen napp, men Linnéa testa o hon gick!!
-Om det nappar nu, så springer jag! För jag hinner inte veva upp snöret! Sa Linnéa.
(två sekunder senare nappar det)
Hon fick upp en liten aborre. Slängde i den igen.
Sen åt vi macka o oboy..mmh..
Vi började prata om att det är många som kör race på isen.
Han råka nämna att det inte är några trafikreglar när man är på isen så..


Självklart ville jag köra! xD
Mamma körde ut bilen på isen o jag körde sen själv, slira massa o allt.
Sen vände jag tbx till mamma, som står o små skrattar o säger "du körde ju på ettan hela tiden du måste ju växla!!"
HAHA, hade helt glömt bort att man skulle växla!!
Tränade jag på att hitta drag läge & växla.
Hade aldrig testat kört bil förut. :P
Sen åkte vi hem o lagade tacos. =)
Efter maten så gjorde jag & mamma hennes läxa (hon går på högskola)
Det var att sätta ihop en låt med du vet "friskis & svettis-pass steg"
Hon fick välja låt själv, men hade precis köpt en schlager skiva med aftonbladet så bara blev att vi hitta en lår där med skön takt: Matin Stenmark - Las Vegas! XD
Så har nötat den ett tag. (Y)

Nu sitter jag o chattar o äter en banan.
Och har en låt på hjärnan..gissa vilken?! -.-

1 kommentar:

Pierre Pocs sa...

Filmen var faktiskt jättebra och spännande. Se den du! Hmm, du såg ut att ha en trevlig dag också ;)