fredag 27 februari 2009

Palladium

Mega fina ögon! :D

Emo-Danne (rött) & Simon som headbangar på scen. \,,/

Vet ej vad dom heter, men growlar bra!! xP

Rulle!! :D

Niclas & Tommie's band

En i bandet! Yeeah!

Första bandet..dom var tondöva, men dom körde sin grej, good for you! ^^ (Y)

Marcus & bandet (fattas en)

Marcus & Johanna

Drog till Palladium klockan 19 & kolla lite.
Var med Marcus o hans band.
JA!! Jag tkr faktiskt om RULLE!!! X'D <3
seriöst han har en as fin röst.. (på bild kille med blå tröja, ser lite blyg ut) =)

Det var så här..: Att jag ville ropa på han för att han var så bra, då säger Marcus att han kallas för Rulle & tror du inte att jag ropar HÖGT när alla andra är tysta: "RULLEEE!!!"
Marcus börja as garva massa och bakom mej hör jag killar som säger lite tyst till sin kompisar "rulle?!" " rulle?!"
Jag gjorde bort mej totalt!!
men men..kan bli så ibland. (a)

Inga kommentarer: