tisdag 24 februari 2009

Hjuutch!

haha, värsta skön lektion på svenskan i dag.
Först vill jag bara berätta att våran typ nya lärare, Rasmus, är..hjuuutch. XD
Och seg.

Men först satt vi o skrev ner frågaor som vi skulle göra, sen kunde vi inte gör mycket på lektionen. Så satt o spelade suduko på Madelenes mobil, sen satt jag o kollade på film: Honey på Emmas mobil.
Har inte sett hela filmen, men vill se hela =)

Gick ner på stan o åt semla med Emma på Hembagarens, gott.
Men vart för mycket grädde, drack varm oboy oxå, med grädde.
Lite illa mående blev vi. Sen gick vi o kollade på skor, sen till Åhléns och kollade hår-/spa produkter. Vi hittade en dusch tvål som luktade godis. Mysmys!

Emma kom på en sak vi sagt för länge sen: att Jag, Madelene, Hon & Johanna ska ju ha en spa kväll tsm!
Hade glömt de, men det måste bli av, right girls?!

Åh! Imorgon får ja pengar oxå!!
Ska köpa ett par vanliga örhängen, lite bling bling. ;)
Sen vill jag ha hår färg (ett måste)
Johannes trodde ju att jag rakar en kant runt luggen, för att min utväxt är så ljus.
Hur kul som helst..Not!

Sist men inte minst: Ögon godis, jag säger bara ögon godis! <33
Men jag kände mej verkligen inte som ögon godis idag, kände mej helt blää!
Osminkad, håret bara hängde.
Och så förvärrar Emma ALLT!
Tack, bby! <33

-.-'

Inga kommentarer: