tisdag 23 juni 2009

Sömnlös

Nu har jag varit sömnlös i två nätter, extremt irriterande.
Jag längtar ju efter att ligga i sängen och gosa in sej i täcket o somna.
Men det gör jag inte, jag blir bara rastlös om jag ligger still länge. Efter som att kroppen inte vill sova så blir det att jag bara ligger där.
Testade att lägga mej i soffan ist, för soffan är väldigt skön. Men inte då heller, ögonen öppnar sej bara och kollar runt.
Tänkte om jag tittade på tv/film så kanske ögonen blir trötta av t.ex ljuset.
Fast det funkade inte. Vet inte vad jag ska hitta på då.
Alla sover ju så sms/telefon sällskap kan man ju inte få. haha, påminner mej om när jag låg o sms och pratade med Karro till fyra på natten, sen ringde jag John..som sov. Jag var snäll och lät honom sova. ETT trötthets tecken börjar komma: ögonen kliar. Yees, kanske blir trött snart.
Ensam hemma är jag oxå så det blir extremt tyst...
Gillar att vara ensam, men blir jobbigt/tråkigt när man inte själv mår bra. Inte ätit ordentligt inatt/igår heller. Innerst inne är jag trött, men det är just när jag lägger mej ner o sluter ögonen som jag inte kom somna.

Inga kommentarer: